Wejście Rejestracja

Zapamiętaj mnie

Aktualności Rss archiwum

  • April, 2014

    Już działamy!!!

    Nasz serwis już ruszył ! Wypróbuj nasz system i skutecznie wypozycjonuj swoja stronę!

Jak prawidłowo zakupić linki do strony
czyli technologiczny sukces

Każdego dnia zwykły optymalizator ma do czynienia z zakupem (lub z wyszukiwaniem, co zostanie omówione później) jakościowych linków. Analitycy SeoHammer prowadzili badania i ich szczególną uwagę zwróciło to, co nazywamy jakością donorów.

Jak optymalizatory odnoszą się do jakości donorów

Czym jest jakość donorów według standardów seo-eksperta? Jest to domena, posiadająca wystarczającą liczbę stron w Google oraz mająca pewne korzystne cechy ogólnodostępne ( PR strony, liczbę zewnętrznych linków do strony, ilość treści, obecność w katalogu DMOZ itp.).

Wszystko to, doskonale jest realizowane za pomocą dowolnej giełdy linków. Im lepsi są specjaliści SEO, tym korzystają z bardziej zaawansowanych technik – filtrowania według adresów url, wykrywania stop-słów na stronie, a także analizy danych zewnętrznych serwisów, funkcjonalnego narzędzia niedostępnego giełdom linków – na przykład solomono, majesticseo, ahrefs, mozrank, alexa itp.), a czasem także oceny donorów pod względem czynników SMM (liczba przybywających polubień, komentarzy, wtyczek obecności w serwisach społecznościowych itp.). Wszystko to, w opinii specjalistów SEO, poprawia jakość stron donorów, przez które prowadzony jest zakup. Jednak tym samym poważnie zmniejsza dostępną bazę.

Prezentujemy przykład dwóch giełd linków znanych z wymienionych poniżej charakterystycznych cech, wykonując dodatkowo filtrację według "zaawansowanych SEOmetod":

  • Liczba stron w Google większa niż 50;
  • Obecność w katalogu DMOZ;

Na danym etapie wyłoniło się 36 tysięcy domen. Z pośród nich zostały wybrane przypadkowe strony, na które nałożone zostały następujące filtry:

  • Wskaźnik Alexa mniejszy od średniej dla wszystkich witryn w danej próbie (~3000000);
  • Wskaźnik otwartych liczników (a także tych z zamkniętą statystyką, ale biorących udział w rankingach) większy niż 10 odwiedzających dziennie;
  • Specyficzne odwiedzenie jednej strony mniej niż 1 raz (tzn. odwiedzający/liczba stron w indeksie).

Dzięki temu wyodrębnione zostało 4.5 tysiąca domen, tak więc dane do analizy były gotowe. Następnie, na przykładzie zakupów SeoHammer, zostaną zaprezentowane algorytmy wyodrębniania stron.

Wybór stron do zakupu jakościowych linków

Podczas zakupów w SeoHammer, algorytm zarządza następującymi czynnikami (pogrubiony tekst pokazywał będzie procentwyodrębnionych linków, przy zakupie zgodnie z określonym czynnikiem):

  • Stop adresy url. Czynnik ten tworzy stop listę adresów url dla domen, składających się z więcej niż 100 znaczeń (przykładowo ‘2005’,‘2006’ itp., co wyodrębnia z zakupu archiwalne strony; ‘topic’, ‘forum’ itp. – wyodrębnia fora itp.) – procent wyodrębnienia 12,3%;
  • Mało treści na stronie. Tutaj odrzucamy strony, gdzie ilość znaków treści wynosi mniej niż 500 - 8,1%;
  • Stop-słowa. Odrzuca się strony, w tekście których pojawiają się słowa takie jak: porno-, adult-, treści polityczne (eliminacja rozpoczyna się, kiedy wskaźnik osiągnie więcej niż 3000 słów) - 10,5%;
  • Stop partnerzy. Wyodrębnienie stron, które uczestniczą w znanych partnerstwachwedługdoorway technoligij (generacja dużego ruchu przez strony specjalnego typu) - ~0.1%;
  • Błędy i przekierowania na stronach (404, 403, 301, 302 itp.) - 3.2%;
  • Liczba zewnętrznych linków większa niż 4 - 9.9%;
  • Liczba wewnętrznych linków większa niż 30 - 33.9%;
  • Strona w indeksie Google - 10.3%;

W rezultacie, według statystyk, odrzuca się zakup 93,4% zamówionych stron donorów.

Podane sposoby filtrowania, chociaż ogólnodostępne, używane są przez dość niewielką ilość seo-ekspertów. Pozostaje więc tylko jedno pytanie:

Dlaczego witryna nie znajduje się w TOP?

Odpowiedź jest oczywista – tradycyjna metoda określania „jakościowych” donorów jest beznadziejnie przestarzała. Jaka jest tego przyczyna i co z tym zrobić? Analitycy SeoHammer próbowali znaleźć (i znaleźli) odpowiedzi na te pytania.

Powrót do podstaw. Jeśli odrzuci się mało istotne wewnętrzne zachowawcze czynniki, to linki donorów wpływają na akceptorna dwa sposoby: uzyskują wagę statystyczną i dodają tekst linku do listy kotwic.

Podsumowanie problemów na dzisiejszy dzień – określenie, czy donor oddaje wagę statystyczną. Dlaczego? Ponieważ w przypadku rekrutacji kilku donorów, którzy nie spełniają tego warunku, wasza witryna nie będzie pozycjonowana właściwie. Mało kto o tym wie, a jeśli nawet – przeważnie milczy. W jaki sposób można sprawdzić ten fakt? Dwoma sposobami: zakupem przez donorów oznakowanych linków, pod specjalnie przygotowany akceptor oraz analiza sytuacji po czasie indeksowania linków (tak zwane testowe pola wyboru) – przestarzałe metody ze względu na wysokie koszty, trudności z realizacją (potrzebny jest przeindeksowany link) i wiele innych konkretnych trudności, których nie będziemy omawiać w tym artykule.

Biorąc pod uwagę wszystkie te trudności, nasi specjaliści opracowali nową technologię – nasze know-how, która pozwoli z 96% pewnością określić fakt transmisji rankingu statystycznego domeny bez oznaczania linków (porównanie z testowymi polami wyboru).

Temat został wyczerpany? Oczywiście, że nie. Kolejny problem – szybkie zarobki donorów. Co się dzieje, kiedy webmaster dodaje witrynę do giełdy linków, ustala niskie ceny, przedstawia większą liczbę miejsc dla linków na stronach, a przy tym nie moderuje przychodzących zgłoszeń? Domena dość szybko podchodzi pod filtr (patrz wyżej). Dlatego SeoHammer stale kontroluje szybkość zarabiania. I jeśli ona pod jakimiś względami przekracza określony próg – linki z witryny nie są już więcej kupowane.

Jeszcze jeden problem – tak zwany „madrycki raport”. Odnosi się do tego, że linki na jednej stronie powinny oscylować wokół określonego tematu.Sposób tenrozwiązuje zakup linków ze stron, które nie posiadają zewnętrznych linków tekstowych, ale z czasem mogą je dodać. SeoHammer na bieżąco monitoruje takie okoliczności.

Teraz wspomnimy o filtrze „Pingwin”, pod który dostała się bardzo duża liczba witryn. Jak się okazało, korzystanie z niektórych zachodnich serwisów filtrujących (jak na przykład majestic seo), bardzo dobrze pomaga nie dostać się pod wspomniany wcześniej filtr, podczas zwykłego doboru tekstów linków.

Nie mogliśmy także ominąć, ukochanych przez wszystkich specjalistów seo, filtrów po adresie url, zawartości i pozostałych charakterystykach =) (patrz początek artykułu).

Co już mamy na danym etapie?

  • Pełnowartościowy system wyboru domen, uzyskujących wagę statystyczną – bez drogich i niestabilnie pracujących testowych pól wyboru;
  • Monitoring i ochrona akceptorów przed nadmiernym zarabianiem donorów;
  • Monitoring linków pod względem „madryckiego raportu”;
  • Standardowa filtracja stron według Seo-metod =) (oczywiście nie uwzględniająca takich rzeczy jak obecność w katalogu DMOZ);
  • Unikalna i innowacyjna formuła, pozwalająca uzyskać znormalizowane oceny (0…10) dla każdego umieszczonego linku o dużej liczbie parametrów.

Co oznaczają oceny? Donory, nie uzyskujące wagi statystycznej, mają ocenę 0 lub bliską zeru – główna filtracja. Następnie, już wszystkie kolejne czynniki zostają oceniane, włączając w to przykładowo uzyskiwanie wagi statystycznej i wydajność już oznakowanych i przeindeksowanych linków dla akceptora.

Także, dla wygody, wprowadzone zostały dwie dopełniające oceny:

  • Ocena donora według ruchu;
  • Ocena jakości SMM donora.

Mamy nadzieję, że tym sposobem pomożemy ekspertom osiągnąć jeszcze lepsze wyniki przy pozycjonowaniu stron. Pomijając wszystko wyżej wymienione, co jeszcze może ucieszyć seo-eksperta? To, że ceny i oceny linków nie korelują ze sobą. Dzięki temu, możliwe jest zakupienie tanich i dobrze pracujących linków, zamiast kupowania drogich i nie spełniających oczekiwań.

Bywatak?

Owszem. Analizy linków - zakupionych w innych serwisach pozycjonowania, udostępnionych jako testowe produkty firm zajmujących się SEO, czy też z niezależnych optymalizatorów, wykazały następująco: całkowity procent linków, pod względem jakości (z oceną wyższą niż 5), wynosi tylko 18%.

W SeoHammer, dzięki pomocy naszego urządzenia, sami możecie zweryfikować swoje linki.

Realizacja zakupu linków w SeoHammer, pozwoliła podnieść średni procent jakościowych linków do 6. Jednak to jeszcze nie koniec – każdego dnia SeoHammer analizuje 50 tysięcy zamówionych stron i nie dopuszcza do zakupu ponad 91% linków. Tym samym poprawia jakość linków i wykonuje ogromną część pracy optymalizatora, za skromną opłatą 5% od ceny linków.

Mamy nadzieję, że teraz lepiej rozumiecie, w jaki sposób kupować jakościowe linki oraz jakie narzędzia i informacje są wam potrzebne w tym trudnym procesie jakim jest pozycjonowanie stron internetowych.

Z poważaniem,
Firma SeoHammer

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.